Cum ar trebui sa arate un ad contra homofobiei astfel incat sa nu starneasca revolte vii in sufletele romanilor, care se arata scarbiti de ideea de homosexualitate, mai ales cand suntem si in postul Pastelui? Probabil ca ar trebui sa fie invizibil.
PSI Romania (Population Services International Romania) a initiat la inceputul lunii aprilie o campanie outdoor pentru combaterea atitudinilor homo-negative. Vizualul, prezent in Bucuresti, Timisoara, Iasi, Brasov, Craiova si Constanta, arata un bebelus cu o bratara la mana pe care este scris, in locul numelui, cuvantul “homosexual”, si avand mesajul “Orientarea sexuala nu este o boala, nu este o alegere”.
Comentarii
Iar romanul evident ca nu rabda, oricat de acceptare de ardelean are ...
Drept e ca si asta trebuie rezolvata... dar nimeni nu mai face distinctie intre urgent si important in tara asta.
Poponautii si divortul Columbenilor si a salbaticei Zavorance, devin astfel prioritatea si grijile multor muritori de foame din amarata asta de tara, care incepe tot mai mult sa arate ca o gaina fara pene "calcata" de prea multi "cocosi" cu tupeu.
Bravos natiune... Dormi in pace, pt ca in curand vei trai ca-n rai... desculta si goala, acoperita cu ce gasesti prin tomberoane cand faci "shoping" la ceas de seara.