Saatchi & Saatchi au lansat pe 11 aprilie cea mai recenta campanie dedicata brandului Toyota pentru promovarea ofertelor din cadrul Programului RABLA 2011, informeaza un comunicat emis de Toyota Romania.
Campania se materializeaza atat sub forma unor spoturi TV (Auris – Rablabla, Yaris – Rablabla), cat si a unor spoturi radio (Auris - Rablabla, Yaris - Rablabla) si sub forma unor executii print. Componenta online implementata de catre Kubis Interactive este vizibila sub forma unei campanii de bannere si a unei viitoare activari pe Facebook.
Orice brief inseamna o noua provocare, o noua furtuna de idei si in final o intreaga mobilizare de forte. Prin campania Toyota am dorit din nou sa iesim din tipare si sa mergem importiva curentului imbracand intr-o forma originala mesajul de vanzari. Suntem convinsi ca amuzantul Rablablabla va castiga simpatia si validarea publicului si va trimite oamenii la showroom pentru a vedea exact ce nu e Rablablabla", au declarat reprezentantii departamentului de creatie al Saatchi&Saatchi.