[AdPrint 2011] Tarom - "Destinations": ca sa te urci intr-un avion de Londra in weekend, in loc sa te duci la mall

Buzz cu Dan Gherman (Group Creative Director, Ogilvy) si Corina Bompa (Senior Copywriter, Ogilvy)

IQads: Unde au aparut lucrarea voastra premiata cu Gold Angel la AdPrint 2011 (categoria Outdoor & Poster) si cat timp a durat expunerea?

Corina Bompa & Dan Gherman: In puncte de maxim interes din centrul Bucurestiului, adica acolo unde te astepti sa gasesti harti ale Bucurestiului, in cele 2 luni de durata a campaniei, pe segmentele respective de zbor.

IQads: Care a fost brief-ul?

Dan Gherman: O sa trec peste impulsul de a enunta brieful si o sa spun doar ca nu putea iesi o idee atat de simpla si clara decat dintr-un brief simplu si clar. Si as insista pe “simplu”. Iar asta este meritul clientului Tarom care a inteles repede aceasta necesitate. Cei cu experienta in publicitatea romaneasca stiu foarte bine ca cei mai multi clienti romani inteleg foarte greu, sau deloc aceasta necesitate.

Corina Bompa: Da. La propriu. Adica o campanie conventionala de outdoor care sa promoveze ofertele Tarom pentru zborurile catre Londra si Paris ca fiind cea mai simpla modalitate de a ajunge in cele doua destinatii. Doar ca neconventional.

IQads: Care e ideea creativa - nu ca nu s-ar intelege, dar as vrea sa o stim dintr-o sursa sigura :)

Dan Gherman: Ideea este usurinta cu care poti ajunge la o destinatie care pare indepartata. Acest ad are la baza hartile publice pe care le gasim prin orase atunci cand suntem turisti. Daca gasesti in Bucuresti o harta a Londrei care-ti spune “you are here”, este un moment in care realizezi cat iti este de accesibila acea destinatie.

Corina Bompa: Iar in momentul urmator, pretul iti confirma revelatia.

IQads: Cum ati lucrat, cat a durat efectiv productia?

Corina Bompa & Dan Gherman: Ce este frumos la astfel de idei, este usurinta cu care se pot produce. Asta ne reaminteste ca ideile simple sunt cele mai bune. Si pentru client si pentru consumator si pentru agentie.

IQads: Ce ar trebui sa le inspire consumatorilor aceasta lucrare?

Corina Bompa & Dan Gherman: Noi speram sa le vina ideea de a se urca intr-un avion (Tarom :) ) pentru a se duce la Londra in weekend, in loc sa se duca la mall. E cam tot atat de simplu.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related