[AdPrint 2011] Tarom - "Destinations": ca sa te urci intr-un avion de Londra in weekend, in loc sa te duci la mall

Buzz cu Dan Gherman (Group Creative Director, Ogilvy) si Corina Bompa (Senior Copywriter, Ogilvy)

IQads: Unde au aparut lucrarea voastra premiata cu Gold Angel la AdPrint 2011 (categoria Outdoor & Poster) si cat timp a durat expunerea?

Corina Bompa & Dan Gherman: In puncte de maxim interes din centrul Bucurestiului, adica acolo unde te astepti sa gasesti harti ale Bucurestiului, in cele 2 luni de durata a campaniei, pe segmentele respective de zbor.

IQads: Care a fost brief-ul?

Dan Gherman: O sa trec peste impulsul de a enunta brieful si o sa spun doar ca nu putea iesi o idee atat de simpla si clara decat dintr-un brief simplu si clar. Si as insista pe “simplu”. Iar asta este meritul clientului Tarom care a inteles repede aceasta necesitate. Cei cu experienta in publicitatea romaneasca stiu foarte bine ca cei mai multi clienti romani inteleg foarte greu, sau deloc aceasta necesitate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related