Buzz cu Catalin Rusu (Creative Director, Rusu+Bortun Brand Growers)
IQads: Cum ati reusit sa nu va lasati cuprinsi de despresie cand toata lumea vesteste moartea printului si sa gasiti, totusi, si anul asta, un concept de campanie care sa celebreze printul? Cat de mult ati cautat pana sa gasiti ceva pozitiv de spus despre print?
Catalin Rusu: Ma bucur ca ma intrebi despre moartea printului, pentru ca eu unul nu-i simt priveghiul aproape, ci il vad traind bine-mersi intr-o alta etapa. Evolutia online-ului nu face altceva decat sa-i dea printului noi perspective. Cu cat online-ul ajunge masa, cu atat nisa printului este intarita. Printul devine premium media, iar continutul de valoare va fi in continuare tiparit si la un pret pe masura. Am fost surprins in New York sa vad foarte multe campanii de print, diferenta e ca acolo printul este foarte bine legat de online prin Mobile Tagging. Te bucuri de experienta unica a rasfoitului in revista si daca vrei mai multe detalii, scoti smartphone-ul, scanezi QR codul si afli mai multe de pe net. Faptul ca informatia din ziar poate transmisa si pe iPhone sau cartile pot fi citite de pe Kindle nu inseamna ca vor disparea chioscurile de ziare, cafenelele si ca peretii caselor noastre vor fi decorati cu e-reader-uri. Prin simpla existenta a alternativei online, printul devine un mediu mai selectiv, o chestiune de alegere, o experienta pentru cei avizati care stiu sa-i pretuiasca valoarea autentica. Din fericire, traditia e inca in trenduri.