Noul concept B'ESTFEST: "Summer camp"

Aflat la cea de-a patra editie, festivalul B’ESTFEST, organizat de Emagic, care va avea loc in perioada 1-3 iulie, se reinventeaza: se transforma intr-un "summer camp", se muta la iarba verde din comuna Tunari, isi schimba identitatea vizuala intr-una mai "eco" si va avea o zona de camping.

Pentru 2011, evenimentul propune si o schimbare de atitudine, urmand a dezvolta o platforma de responsabilitate eco, "B’ESTFEST Goes Green". Acest proiect va implica atat publicul, cat si echipa de organizare, alaturi de furnizori, parteneri si autoritati locale, si va lua in considerare aspecte legate de consumul energetic, factorii de emisie, resursele implicate, colectarea selectiva si reciclarea sau modalitatile de transport, pentru reducerea impactului asupra mediului si a amprentei de CO2.
Pentru a scoate in evidenta aceasta schimbare, logo-ul festivalului va fi acoperit cu iarba si vor fi introduse elemente din natura precum crengi, ramuri si pasari. Sponsorii principali ai evenimentului vor fi Coca-Cola si Ciuc Premium.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Sectiune


Comentarii

r r
acum 13 ani
terminati, bai, cu propaganda asta eco de prost gust. "b'estfest goes green". LOL. "amprenta de carbon" my ass...


Branded


Related