Colaborarea Cris Tim - Leo Burnett a inceput in momentul in care Cris - Tim, fiind lider de piata, a decis sa evolueze atat pe plan strategic cat si pe cel de comunicare si a cautat in acest sens un partener care sa-i ofere cea mai buna expertiza.
Cu toate ca erau foarte multe agentii de publicitate pe piata care si-ar fi dorit sa colaboreze cu Cris -Tim, managerii companiei au cautat si au decis sa incredinteze destinele comunicarii brandului Cris -Tim, agentiei cu cea mai buna strategie si creatie din Romania - Leo Burnett. Reputatia Leo Burnett si campanile de success realizate de agentie - Prigat, Altex, Bergenbier - au convins managerii companiei Cris-Tim ca Leo Burnett va dedica brandului Cris -Tim aceeasi daruire creativa si gandire strategica.
Colaborarea dintre cele doua companii a inceput cu definirea directiei strategice si a noii pozitionari a brandului Cris-Tim. "Provocarea cea mai mare a fost sa gasim un punct de diferenta adevarat pentru toata gama de produse, indiferent ca vorbim de salamuri, crenvursti sau alte specialitati. In acelasi timp trebuia sa ne asiguram ca putem traduce acest diferentiator intr-un beneficiu relevant pentru consumator. Am ajuns la pozitionarea "mai multa carne", adevarata pentru intreaga gama de mezeluri Cris - Tim si un beneficiu pentru consumator mai mult decat important in aceasta mult controversata categorie a mezelurilor" a declarat Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director.