Intalnirea de joi din Club Kadett l-a avut ca invitat pe Marian Costache (Managing Partner, Motion Vision Communication), care le-a vorbit cadetilor despre marketingul de gherila, cu explicatii despre multisenzorialitate si neuromarketing.
De ce marketingul de gherila? In afara de avantajul economic evident, a explicat Marian Costache, acest tip de marketing este util in cazurile de manifestare a 'transei urbane', adica atunci cand se doreste atingerea unor consumatori care se izoleaza de mesaje prin blocarea unor stimuli (cum ar fi blocarea auzului prin folosirea castilor, de exemplu), dar si atunci cand se doreste evitarea atingerii pragului perceptiv.
“Daca vrei ca publicul sa fie deschis si sa ai sansa sa obtii asupra lui o audienta potentiala, e bine sa variezi stimulii, sa cresti si sa scazi intensitatea fiecarui stimul in asa fel incat sa nu fii niciodata mai sus de pragul lui perceptiv. Sa ai aceasta variatie astfel incat sa fii mereu in atentia lui, pentru ca el e atent si atunci cand cresti, si atunci cand scazi din intensitatea unuia dintre stimuli", e explicat Marian Costache.
Un alt subiect discutat la trainingul IQads Kadett a fost multisenzorialitatea. Aici, Marian a prezentat o diagrama cu importanta senzoriala atunci cand vine vorba de luarea deciziilor pentru a le demonstra cadetilor ca, dupa vaz, al doiea stimul care influenteaza deciziile este mirosul. Un alt aspect subliniat de Marian a fost conexiunea mirosului cu memoria, emotiile si sentimentele. In acest moment al discutiei, i-a invitat pe cadeti sa spuna cu ce mirosuri asociaza copilaria si adolescenta. Raspunsurile au variat de la mirosul de orez cu lapte, la mirosul de catel ud si de lemn ud, de cozonaci, pana la mirosul de parfum “Denim Black”.
In final, Marian Costache a explicat mai multe despre neuromarketing si despre utilitatea scanarii creierului atunci cand se vrea o evaluare cuantificabila a unei campanii. Aici am vorbit folosind exemple de la “America’s got talent”, dar si din viata fumatorilor.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads impreuna cu Coca-Cola Hellenic. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare si care este disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.