StarLink are multa vlaga…

StarLink Media a dezvoltat strategia de media pentru noua pozitionare a brand-ului Cris-Tim, definita impreuna cu Leo Burnett. Pe fondul unei competitii puternice pe acest segment de piata, StarLink a gasit cele mai bune metode pentru maximum de eficienta si acoperire a grupurilor tinta vizate.

Strategia media propune televiziunea ca locomotiva a comunicarii, datorita impactului imediat si acoperirii urbane. Mixul TV cuprinde 11 statii, atent selectionate, pentru o eficienta pe cele 3 grupuri tinta vizate: femei, barbati si copii. Nu vor lipsi componentele radio, presa, POSM si media neconventionala.
"Obiectivul principal al strategiei de media este comunicarea marcii umbrela Cris-Tim printr-o expunere eficienta, targetata si relevanta. Pentru aceasta, am gandit o strategie de planificare pentru fiecare gama de produse, in functie de grupul tinta definit", declara Eugen Terchila - Director Executiv StarLink Media.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related