Repozitionarea Carlsberg: "Probably the best beer in the world" devine "That calls for a Carlsberg"

La inceputul lunii aprilie, Carlsberg Group a decis repozitionarea Carlsberg la nivel international, motivand ca vanzarile nu se ridica la nivelul notorietatii brandului si ca au ca obiectiv dublarea profiturilor pana in anul 2015. Noua pozitionare incurajeaza consumatorii sa aiba curaj sa faca ceea ce trebuie, urmand sa se rasplateasca singuri cu un Carlsberg, si are sloganul "That calls for a Carlsberg", mentioneaza un comunicat Carlsberg Group.


“Desi recunoasterea la nivel international este buna, nu este suficienta”, a declarat Jorgen Buhl Rasmussen (Chief Executive), citat de Reuters (http://reut.rs/eFoIQa).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Sick O pathic
acum 13 ani
Comentariu aici: http://www.sickopathic.com/2011/05/probably-worst-idea-in-world.html


Branded


Related