S-a lansat competitia creativa PUMA Social, sectiunea speciala IQads, concurs care recruteaza si premiaza Atletii After Hours - campionii jocurilor pana la primele ore ale diminetii, cei care exceleaza la darts, ping pong, bowling, foosball sau biliard. Cei mai creativi dintre Atletii Sociali si cei mai rapizi la upload se pot inscrie pana pe 10 mai in sectiunea speciala IQads din cadrul competitiei nationale PUMA Social. Ei vor participa astfel simultan la ambele competitii, in sectiunea IQads si la competitia nationala PUMA, putand castiga premii si faima de doua ori.
Pentru a se inscrie in sectiunea IQads a competitiei PUMA Social, participantii trebuie sa realizeze un clip video in care sa-si demonstreze spiritul creativ, dar si abilitatile si maiestria la unul din sporturile competitiei, dovedind astfel ca sunt adevarati Atleti After Hours. Apoi, clipul trebuie inscris pe pagina de Facebook PUMA Social / National Teams, pana pe 10 mai, cu “IQads” in titlu.
Brief-ul complet si regulamentul competitiei, precum si exemple de clipuri pentru fiecare sport din cele oficiale si sfaturi pentru realizarea unor clipuri de succes sunt disponibile la adresa: www.thecreator.ro/pumasocial.
Cele 3 premii speciale pentru Atletii Sociali din cadrul sectiunii IQads insumeaza: echipament Puma de 3.000 de euro, un Puma Bike, card-uri de discount 50% pentru castigator si prietenii sai si survival kits, pentru a-i camufla pe Atletii Sociali care nu vor sa arate ca au pierdut (inca) o noapte.
Evaluarea lucrarilor din sectiunea speciala IQads va fi facuta de 2 jurii, dupa cum urmeaza: echipa PUMA (reprezentata de Adina Militaru, Marketing Manager) si echipa IQads (reprezentata de Marin Preda, Sales Manager), cu 60% din nota finala si juriul publicului larg, care va vota in pagina de Facebook a competitiei, pana pe 10 mai (40% din nota finala).
Prin activarea comunitatii creative IQads, PUMA Social atinge un public care a demonstrat ca are idei si stie sa le transpuna in film, in numeroasele competitii de creatie desfasurate pana acum pe TheCreator.ro.
Competitia nationala PUMA Social continua dupa incheierea sectiunii IQads, pana pe 30 iunie, avand ca premii 5 pachete de sponsorizare pentru cei mai buni Atleti After Hours romani: cate un loc in reprezentativa celor 5 atleti sociali din Romania, care se va infrunta cu celelalte echipe ale omologilor din toata lumea, 1.000 EUR cash, pentru activitatile obisnuite ale unui atlet de noapte, o bicicleta PUMA, un card de discount de 50% si 10 truse de supravietuire.
Despre PUMA Social
PUMA Social e competitia globala in care sunt recrutati si premiati Atletii After Hours - campionii jocurilor pana la primele ore ale diminetii, cei care exceleaza la darts, ping pong, bowling, foosball sau biliard. Cei care sunt creativi si talentati la macar unul din aceste sporturi, cei care au inteles pana acum ca victoria nu vine intotdeauna sub forma unui trofeu - uneori, e un numar de telefon. Sau atletii care dimineata alearga dupa taxiul catre casa, in locul joggingului de la rasarit.
Despre IQads
Inca din 2003, IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate si industrii creative, fie ei profesionisti respectati ai domeniului sau simpli admiratori ai fenomenului publicitar, fiind totodata si cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.