Timisoreana, sponsorul principal al Cupei Romaniei, lanseaza „Drumul Mingii”, „miscarea prin care romanii isi vor arata pasiunea pentru fotbal”. Campania este dezvoltata impreuna cu agentiile GMP (creatie), Mercury 360 (BTL & implementare), Green Pixel (strategie si dezvoltare online), United Media (media) si 2activePR (consultanta de comunicare si PR), informeaza un comunicat 2activePR.
Modul in care romanii sunt provocati de Timisoreana sa-si arate pasiunea pentru fotbal este parcurgerea cu mingea la picior a drumului dintre Timisoara si Brasov. Sunt 2400 de kilometri in total si 35 de localitati de parcurs intre 16 aprilie si 25 mai, cand va avea loc Finala Cupei Romaniei Timisoreana. Cei 1000 de participanti, care vor fi selectati dintre cei inscrisi pe site-ul fotbaladevarat.ro/drumul-mingii, vor parcurge fiecare un traseu de 2,5 km. Alegerea celor 1000 se va face pentru fiecare tronson al Drumului Mingii in ordinea descrescatoare a punctajelor obtinute. Punctele se pot acumula in diverse moduri: „de la completarea chestionarului criteriilor de fotbal adevarat si a motivatiei de a participa in cadrul Drumului Mingii, pana la demonstrarea cunostintelor despre fotbalul anilor ’80 sau promovarea in comunitatea lor de prieteni” precizeaza comunicatul.