Business Organisation for Students organizeaza PRoud 5, editie dedicata rebrandingului in marketing si in vanzari

Intre 13 si 15 aprilie, studentii din cadrul A.S.E., S.N.S.P.A. si Universitate pot participa la a cincea editie a proiectului PRoud, care consta in doua zile de workshop-uri si o conferinta pe tema rebrandingului in marketing si in vanzari, informeaza un comunicat din partea Business Organisation for Students.

Proiectul incepe cu o zi de conferinta pe tema rebrandingului si continua cu de doua zile de workshop-uri, care au loc intre orele 16.00 si 19.30 la Biblioteca Metropolitana. Obiectivul primei zile de workkshop consta in elaborarea unei strategii de marketing pentru o companie care a trecut printr-un proces de rebranding. Participantii vor primi feedback din partea reprezentantilor Brandient.
A doua zi de workshop se va concentra pe procesul de vanzare a produselor pentru care s-a facut strategia.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related