Odata cu implinirea a 5 ani de existenta, The Money Channel are o noua platforma strategica, semnata impreuna cu Ogilvy, prin care isi propune sa demonstreze ca economia trateaza fapte din viata de zi cu zi, nu concepte abstracte. Platforma “Economia e viata” reprezinta directia de constructie si evolutie la nivel editorial a postului TV, dar si punctul central al celei mai recente campanii de comunicare The Money Channel, informaza un comunicat din partea Ogilvy.
"Exista o neintelegere traditionala in legatura cu economia, pe care vrem acum mai mult ca niciodata, sa o risipim.Se considera gresit ca economia se ocupa de lucruri abstracte, de cifre si idei complicate.In noua grila vrem sa sublinem apasat ca ne ocupam de toate acestea cu consecventa si profesionalismul care ne permit sa prezentam pe intelesul tuturor ca economia este viata propriu-zisa.Grila noastra cuprinde trei tronsoane care trateaza aceaste subiecte actualizate in functie de interesul public, despartite de talk-show-urile care ne-au consacrat si programe de stiri.Vrem sa oferim o imagine completa si clara a preocuparilor noastre cotidiene de natura economica”, a declarat Dan Suciu (Director Editorial, The Money Channel)".