Acesta este conceptul creativ dezvoltat de Starlink, in concordanta cu strategia de marketing a grupului Romstal, pentru campania de promovare a celui mai bun pret pentru o centrala termica din Romania. Spoturile TV si radio, impreuna cu ad-urile de presa introduc un format de comunicare nou (in acest segment de piata): Romstal - subiect de stiri. Pretul oferit de Romstal este "atat de senzational" incat stirea este preluata chiar si de televiziuni din India, Japonia sau Portugalia, bineinteles, impreuna cu publicatii de mare tiraj din Romania!
Campania se desfasoara la nivel national pe TV (Pro TV, TV Sport si Realitatea), radio (Europa FM, Kiss FM si Radio Total) si presa (Libertatea, Evenimentul Zilei, Jurnalul National si Gazeta Sporturilor).
Din colectivul redactional responsabil de acest proiect, fac parte: Catalin Anghel, Cristi Ivanciu - Romstal; Andreea Hascu, Eugen Terchila, Catalin Baciu, Razvan Mihai - Starlink; Fane & Sega - Brandstorming; Factor - productie audio-video.