Cand am citit aceasta stire m-am bucurat pentru initiativa, dintr-un impuls provenind din identitatea mea de roman si din nevoia de a avea si altceva decat expati la conducerea companiilor multinationale. Eu cred in romani si simt ca a venit timpul sa demonstram de ce suntem in stare.
Citind insa stirea pana la capat, marketer-ul din mine a inceput sa analizeze. Ceea ce voi comenta in continuare este o perspectiva personala si trebuie luata ca atare, mai ales luand in consideratie tendinta mea de a fi impotriva curentului. Am spus cu cel putin o jumatate de an inainte de a-si parasi pozitia ca fosta directoare de marketing va aduce brand-ul Connex intr-o situatie delicata. Efectele se vad abia acum, cand Connex a pierdut leadership-ul in ciuda turnurii benefice pe care au luat-o lucrurile de cand brand-ul e pastorit de un director de marketing canadian si de agentia McCann (singurele oaze de performanta si profesionalism fiind pana la aceasta schimbare doar lucrarile punctuale facute de Next/Cap).