Platit sa te uiti la reclame

Te-ai intrebat vreodata de cate ori ai dat click? Ce-ai zice daca cineva te-ar plati cu un cent pentru fiecare click pe care il dai pe Internet? Ai castiga o multime de bani. Pe scamatoria asta se bazeaza cei care promit castiguri fabuloase, aflate la un click distanta.
In prima jumatate a anului 2005, companiile din intreaga lume au cheltuit 5,8 miliarde dolari pentru a-si face reclama pe Internet, potrivit unui studiu publicat la sfarsitul lunii trecute de Interactive Advertising Bureau si PricewaterhouseCoopers. Din aceasta suma, 40% a mers catre motoarele de cautare, 20% s-a "dus" pe bannere si 18% pe anunturi. Cu cat un site are mai multi vizitatori, cu atat are sanse mai mari sa obtina venituri din publicitate. Poti plati doar ca sa-ti afisezi reclama pe site sau in functie de numarul de utilizatori care dau click pe reclama pentru a afla detalii despre produsele sau serviciile promovate. Modelul de tarifare a reclamei online in functie de numarul de clickuri a fost botezat "pay per click".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related