Leo Burnett Londra a realizat spotul TV pentru noul produs Fanta Fruitizz de la McDonald's

Leo Burnett Londra semneaza spotul TV care promoveaza produsul Fanta Fruitizz, o bautura cu fructe si apa minerala. Lansat la inceputul lunii martie, spotul arata mai multi copii incercand sa faca fructele sa devina acidulate, imagini urmate de mesajul "e greu sa faci fructele sa fie acidulate, de aceea exista noul Fanta Fruitizz".

In spot se mentioneaza ca noul produs poate intra in categoria "5 a day", programul pentru o viata sanatoasa care recomanda consumul a cel putin 5 fructe sau legume pe zi , sugerand astfel ca Fanta Fruitizz este un produs benefic pentru copii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related