Violet Advertising lanseaza brandul "Sange de Taur Forte" ca extensie a branduluI "Sange de Taur"

Violet Advertising lanseaza impreuna cu Domeniile Viticole Tohani brandul “Sange de Taur Forte” (STF) care actioneaza ca o extindere a brandului-mama "Sange de Taur", informeaza un comunicat din partea Violet Advertising

“Cum inovatia in piata vinului nu este o preocupare noua pentru noi, la Tohani, marturie stand chiar Sange De Taur, si acest proiect a fost gandit de la gust pana la actiunile de marketing sa rescrie cat mai multe dintre reguliile categoriei vin “,  declara Marian Cretu (Directorul Comercial Domeniile Viticole Tohani).

 

Vinul cu aroma fructata, cu o concentratie de 12% alcool si care se bea direct din sticla de 250 ml, se adreseaza unui target care vizeaza tineri si adulti cu varste cuprinse intre 18 si 35 de ani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Cristian Scurtu
acum 13 ani
veeeery low!
Alex Filoteanu
acum 13 ani
multumim. semnat conducerea
daniela badesco
acum 13 ani
urat de tot....violet ai umplut-o de sange....oribil spot....intradevar low asa cum este si echipa violet...incepatori
Andreea Ionescu
acum 13 ani
Daca scopul clipului era promovarea vinului de bordel din anii ceausescu, yeah, man, ati nimerit-o. Asteptam imagini cu profesionistele in ciorapi Adesgo de 27 lei perechea.



Branded


Related