In urma licitatiei castigate la sfarsitul lunii martie, la care au mai participat 3 agentii de publicitate, Medic One a creat si lansat campania "Ramai drept In fata osteoporozei!", dedicata prevenirii si combaterii osteoporozei.
Desfasurata In perioada 10 mai - 31 octombrie In 20 de orase din tara, campania de comunicare are o componenta de ATL (machete In presa centrala si locala) si o componenta de PR (conferinta de presa pentru lansarea campaniei si aparitia unor medici specialisti In emisiuni de televiziune dedicate domeniului medical).
Initiata si sustinuta de ASPOR (Asociatia pentru Prevenirea Osteoporozei din Romania) si ARFOS (Asociatia de Reprezentare a Femeilor cu Osteoporoza din Romania), campania "Ramai drept In fata osteoporozei!" are ca obiectiv principal informarea asupra importantei diagnosticarii din timp a osteoporozei prin efectuarea testului de densitometrie osoasa. Conceptul creativ al campaniei este construit pe baza ilustrarii metaforice a zonei afectate de osteoporoza - sistemul osos, prin asocierea cu simbolul atat de usor de decodat al scoicii.