Cred ca nu sunt singura care a observat asaltul de oferte de care avem parte in ultima vreme de la provider-ii de telefonie si servicii conexe. Ma refer la campania de promovare a cartelei Frog (lansata de Ogilvy Romania) care contine panouri, ad-uri la metrou, spot TV, aparitii la o emisiune despre care se stie deja ca e aproape o fabrica de product placement si nu m-ar mira sa vad vreo executie neconventionala in curand, daca nu exista deja. Acum, reluandu-mi locul in scaunul meu de consumator pretentios, ma gandesc serios de ce-mi trezeste broasca protagonista a campaniei Frog atata indiferenta. Serios, mi-e atat de indiferenta incat nu ma pot hotari daca asta-i un lucru bun sau rau. Asa ca am preluat din popor o tehnica numai buna pentru luat decizii: lista de pro si contra.
Pro sau contra campaniei pentru cartela Frog de la Cosmote?
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Personal, oricat de bine plasata a fost reclama, am fost amuzat, dar nici pe departe tentat sa accesez site-ul mentionat acolo. Desigur, exista destule persoane entuziasmate de aceste prezentari, mai exact targetul cu gandire adolescentina (indiferent de varsta) pe care-l loveste in plin acest tip de reclama.
In concluzie: este o reclama plasata foarte bine, exact pe genul de client pe care l-au castigat si campaniile de la Cartela Vodafone.
Ei bine, eu sunt de parere ca femeia care a trecut prin asa ceva...nu o sa cumpere NICIODATA cartela care sprijina OUT LOUD infidelitatea barbatilor. Plus ca solidaritatea s-a dovedit a fi o calitate care caracterizeaza sexul frumos.
In concluzie, campania este una spectaculoasa, aproape prea impacta si cu tente agasante, probabil si cu o cifra de lansare maricica..dar din pacate a omis amanunte ce le-ar putea compromite vanzarile la care presupun ca aspira.