De 8 martie, 2activePR a organizat un sampling la metrou pentru noua gama de ciorapi Diamond EcoFeel de la Adesgo

Pe 8 martie, 2active PR a organizat un sampling pentru promovarea noii game de ciorapi Diamond EcoFeel by Adesgo, potrivit unei informari de presa 2activePR.

Pe ruta Piata Victoriei - Piata Universitatii - Unirii 2 si Unirii 1, 15 fete imbracate in culorile noii game (roz, verde si bleu) le-au oferit femeilor 7.200 de mostre gratuite de ciorapi si vouchere de reducere la toate produsele din magazinul de desfacere Adesgo de pe Calea Serban Voda, nr. 220. Toata actiunea s-a desfasurat in mai putin de doua ore.

Femeile care au fost la marti seara la metrou, pe ruta mentionata, au primit pliante in care era inclusa o mostra gratuita a ciorapilor Diamond EcoFeel, un voucher de reducere la toate produsele din magazinul Adesgo de pe Calea Serban Voda si informatii despre noua gama cu aloe vera.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related