Mihaela Radulescu in spoturile Elit: de pe motocicleta la sesiunea de autografe pentru copii

Primavara - anotimpul schimbarilor 
A venit timpul curateniei de primavara, a schimbarilor de orice fel. Si, de ce nu, de strategie. Sa zicem un make-over complet pentru o anume campanie? Se pastreaza personajele, dar se schimba datele problemei? Se pastreaza produsul, dar se schimba comunicarea? Ca sa nu mai lungesc momentul de tensiune: e vorba de mezelurile Elit care au trecut de la agentia Amprenta Advertising si sloganul “Elit - gustul desavarsit” la Cupid Consultancy si “Elit - cu dragoste”.

Schimbare, schimbaredar s-o intelegem si noi!
Mihaela Radulescu, diva pe motocicleta, spiritul liber, neimblanzit, care se intrece numai cu vantul. Un fel de Bon Jovi in Blaze of Glory.Ah, emotia, ah, libertatea! Va amintiti videoclipul?
Bun, asta sumarizeaza dintr-o perspectiva strict personala esenta spotului initial:

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related