Campania “Minunile planetei noastre”, care se desfasoara in magazinele Mega Image si Red Market in perioada 27 ianuarie-20 aprilie, este o preluare a campaniei “Les heros de notre planet” din Belgia (http://bit.ly/duNh0f), avand insa texte create special pentru Romania, informeaza un comunicat Cohn&Jansen JWT.
Raluca Pavel (Marketing Manager, Mega Image) a explicat pentru IQads ce isi propune campania “Minunile planetei noastre”: “Este o campanie prin care rasplatim clientii Mega Image pentru cumparaturile din magazinele noastre, iar in acelasi timp este un joc educativ menit sa dezvolte respectul celor mici pentru natura. Se doreste a fi un nou mod de socializare pentru copii, aducand parintilor un instrument prin care copiii se pot familiariza mai usor cu informatii despre animale, specii aflate in pericol, precum si informatii despre diverse proiecte de protejare a naturii.Toate acestea se realizeaza prin intermediul unei colectii de carti de joc, care speram sa le capteze interesul copiilor”.
Clientii Mega Image si Red Market primesc intre 1 si 3 pachete de carti de joc pentru fiecare produs participant cumparat, semnalizat in magazine. Seria “Minunile planetei noastre” contine 162 de carti care infatiseaza animale, unele dintre imagini fiind parte din arhiva National Geographic Romania. Cartile de joc pot fi colectionate intr-un album (care se cumpara separat) si, in acelasi timp, pot fi folosite pentru un joc de carti (la colectarea a cel putin 55 de carti de joc).
“Reprezentantii National Geographic ne-au ajutat sa punem accent pe resursele locale, pe proiectele din Romania si am reusit acest lucru prin informatiile oferite in albumul colector. Reprezentantii revistei National Geographic Romania au venit cu toate aceste informatii care noi speram sa inspire copiii sa devina protector ai naturii atunci cand vor creste”, e vorbit Raluca Pavel despre rolul National Geographic Romania.
Campania este promovata prin creatii pentru print, radio, OOH, create de Cohn&Jansen JWT.
In mediul online, INTERACTIONS a creat si implementat subdomeniul http://www.mega-image.ro/minunile-planetei si un mecanism de schimburi online pentru colectie, informeaza un comunicat al agentiei interactive.
Prin intermediul unui motor de schimburi de carti de joc de pe site, utilizatorii care detin dubluri ii pot cauta pe cei care detin cartile pe care si le doresc si pot propune diverse schimburi, dupa ce si-au inregistrat cartile de joc in propria colectie online.
“Ne-a placut ideea jocului si faptul ca poate fi un instrument atat de divertisment, cat si unul educativ pentru copii”, spune Adrian Alexandrescu (Managing Partner, INTERACTIONS).
Site-ul include si informatii desrpre familiile de animale din colectie prezentate intr-un mod amuzant, de natura sa suscite interesul copiilor, se mentioneaza in comunicat.
La realizarea campaniei, au contribuit:
Din partea Mega Image: Raluca Pavel (Marketing Manager).
Din partea Cohn&Jansen: Alina Tudose (Managing Director & Head of Strategy), Ina Simion (Client Service Director), Arina Stoenica (Account Manager), Alex Negoescu (Grup Creative Director), Cosmin Cucu (Art Director), Nadejda Ghilca (Junior Art Director) si Lucian Moisei (DTP).
Din partea INTERACTIONS: Adriana Postescu (Account Executive), Andrei Pop (Head Of Technical Dept), Catalina Ilie (Web Designer), Denisa Armasu (Head of Creative Dept.), Courtney Moreira (Sr. Art Director), Diana Angheluta (Content Manager), Malina Tudoroiu (Copywriter), Roxana Nita (Art Director), Adrian Alexandrescu (Managing Director).