Agentia gav/balkanski a dezvoltat strategia de comunicare si creatie a campaniei de imagine pentru Raiffeisen Leasing intitulata "Leasing placut!". Conceptul creativ este centrat in jurul unei... tablete de ciocolata. "In general toate institutiiile financiare, banci sau companii de leasing, sint percepute similar. Este lumea barbatilor cu cravata si laptop, a doamnelor in taior si a domnisoarelor sobre. O lume aseptica. In rest, totul se invirte in jurul cifrelor si banilor; lucruri importante de altfel, dar care nu sint totul in viata. Incercati sa definiti un USP rational pentru o companie de leasing... va va lua ceva timp sa calculati cu pixul pe hirtie comisioane, dobinzi, conditii de creditare, timpi de lucru... Iar rezultatele nu sint foarte diferite. Ce este special la Raiffeisen Leasing? Oamenii si atitudinea lor, ingrediente pentru o reteta ideala" ne-a declarat directorul de creatie al gav/balkanski, Marius Rosu.
"Leasing placut de la Raiffeisen Leasing!" ne ureaza gav/balkanski
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: