613 utilizatori de e-mail, Facebook si Twitter au raspuns invitatiei Bancpost si Grey de a “trimiteunbravo” in etapa de teasing a campaniei pentru creditul de refinantare BRAVO, arata o informare de presa din partea agentiei. Componenta online continua printr-o campanie de bannere si branding care trebuie sa directioneze consumatorul pe pagina de produs, www.creditulbravo.ro. In plus, campania are creatii pentru TV, print si BTL, potrivit unui comunicat de presa Grey.
Creditul de refinantare BRAVO, de la Bancpost, li se adreseaza clientilor care au unul sau mai multe credite de consum, atat la Bancpost, cat si la alte institutii bancare. Campania dedicata a pornit de la observatia ca romanii depun eforturi pentru a face fata cu succes numeroaselor sarcini de zi cu zi si pentru a mentine un echilibru intre prioritati. “De aceea, romanii au nevoie de apreciere, de asigurarea ca ceea ce fac este bine, de un suporter sincer care sa ii recunoasca si sa le aprecieze valoarea, eforturile, sacrificiile”, se explica in comunicat.