Revealing cu 5 zile mai devreme pentru campania Radio 21 - Asta e Romania

UPDATE: stirea despre intreaga campanie, inclusiv despre evenimentul de revealing de pe 7 martie si o discutie post-event cu Alex Macavei, directorul Radio 21, care explica in ce mod vor sustine prin continutul emisiunilor promisiunea din campanie

"Nu stiu sa ma bucur". Un mesaj care ar face orice depresiv sa se sustraga puhoiului grabit care curge din metrourile ajunse la Victoriei intr-o dimineata de luni, cand toata lumea pare mai hotarata ca in orice alta zi a saptamanii.

M-am oprit sa fac o poza, cu riscul de a-mi vedea telefonul catapultat sub sine. Deasupra afirmatiei scrise cu litere mari, albe, pe fundal negru, statea portocalie adresa www.astaeromania.ro.

Va imaginati ca asta a fost subiectul zilei in redactie. Am intrat pe site, am descoperit restul cliseelor supuse comentariilor si votate cu "Adevarat" sau "Fals", cum ar fi: "Tinerii romani sunt superficiali", "Romanii n-asculta muzica buna", "Romania nu are viitor" si delicatul "Romanii nu sunt buni la pat".

Dupa ce am pus pariuri despre brandul caruia ii apartine campania, am hotarat sa asteptam cuminti revealingul anuntat pe 7 Martie si accentuat pe site printr-un countdown care intarea sentimentul ca vom avea o mare surpriza.

Azi, dintr-un motiv care ne scapa, dar care ne si bucura in acelasi timp, colega noastra Adriana "Mama Cadetilor" Lungu a cumparat revista Story. Pe ultima coperta interioara aparuse deja macheta de revealing, cu stickerul Radio 21 peste "nu"-ul din "Romanii nu sunt buni la pat".

Dintr-o data, problema a disparut. Asculta Radio 21 si ti se va parea si tie ca romanii sunt buni la pat. Atat de simplu. Daca mergem pe site si plasam imaginar Radio 21 peste negatii, vom decoperi ca traim intr-o cu totul alta tara: Romanii AU speranta, Romania ARE viitor, Romanii AU valoare (doar nu canta baietii aia cu lanturi de aur la gat de atatia ani fara efect, nu?), Romanii STIU sa se distreze, Romanii ASCULTA muzica buna si probabil ca "Tinerii romani sunt SUPER" (logoul Radio 21 urmand sa acopere "ficiali").

Si cu asta gata. Toate bubele s-au vindecat. Priveste totul ascultand Radio 21 si vei gandi "simply positive" (conform sloganului aparut pe macheta), asta insemnand ca a fi optimist inseamna a ignora toate relele. Strutul e o creatura atat de nobila, cum de nu s-a gandit nimeni pana acum sa-i urmeze exemplul? In plus, daca ai da frau liber imaginatiei, in loc sa spui "Nu am bani!", ti-ar putea veni ideea sa spui "Am 100 de mii!" si gata, asta inseamna ca ai gandit "simply positive"!

Sa ascultam, deci, Radio 21 si toate relele vor disparea. Pentru ca pur si simplu nu se va vorbi despre romanii aia care sunt superficiali, despre aia care nu mai au speranta, despre aia ca nu asculta muzica buna si despre aia care, neavand decat 100 de mii, intr-adevar, nu stiu (sau nu mai au nici un chef) sa se distreze.

Contul de creatie Radio 21 este la McCann, iar contul de media (titularul gafei cu revealingul prematur) inca n-am aflat. Revin cu un update. Pana atunci, hai sa dam drumul la radio. Poate au inceput sa transmita unde de optimism dinainte de revealing.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristina Oncescu
acum 13 ani
Eu cred ca s-au inspirat de aici: http://www.youtube.com/watch?v=lFz5jbUfJbk

Daca asta e adevarul, e o sursa de inspiratie foarte misto. Din pacate, campania aceasta nu este pe masura sursei de inspiratie.

Mirela Gruia
acum 13 ani
THX pentru link! "Inspirata" romaneasca este kind of 6% din ce am vazut acolo - quite smart sursa de inspiratie, din pacate ai nostri nu puteau sa o reproduca integral..:-(...desi....
Manole Dragomir
acum 13 ani
Campanie prost aleasa pentru un asemenea produs. Indiferent cat vrem sa sugeram sau sa certificam alta stare decat cea existenta, adevarul e unul singur si lumea stie asta. Invocarea "pozitivitații" cata vreme TU ai fost acela care ai contribuit la permiarea spernaței prin amuzamentul fața de alții, muzica extrem de superficiala, lipsa de indemn la un minim de cultura (in general), da - pentru mine ascultatorul de radio NU mai exista speranța in Romania pe acea banda de FM!


Branded


Related