Revealing cu 5 zile mai devreme pentru campania Radio 21 - Asta e Romania

UPDATE: stirea despre intreaga campanie, inclusiv despre evenimentul de revealing de pe 7 martie si o discutie post-event cu Alex Macavei, directorul Radio 21, care explica in ce mod vor sustine prin continutul emisiunilor promisiunea din campanie

"Nu stiu sa ma bucur". Un mesaj care ar face orice depresiv sa se sustraga puhoiului grabit care curge din metrourile ajunse la Victoriei intr-o dimineata de luni, cand toata lumea pare mai hotarata ca in orice alta zi a saptamanii.

M-am oprit sa fac o poza, cu riscul de a-mi vedea telefonul catapultat sub sine. Deasupra afirmatiei scrise cu litere mari, albe, pe fundal negru, statea portocalie adresa www.astaeromania.ro.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cristina Oncescu
acum 13 ani
Eu cred ca s-au inspirat de aici: http://www.youtube.com/watch?v=lFz5jbUfJbk

Daca asta e adevarul, e o sursa de inspiratie foarte misto. Din pacate, campania aceasta nu este pe masura sursei de inspiratie.

Mirela Gruia
acum 13 ani
THX pentru link! "Inspirata" romaneasca este kind of 6% din ce am vazut acolo - quite smart sursa de inspiratie, din pacate ai nostri nu puteau sa o reproduca integral..:-(...desi....
Manole Dragomir
acum 13 ani
Campanie prost aleasa pentru un asemenea produs. Indiferent cat vrem sa sugeram sau sa certificam alta stare decat cea existenta, adevarul e unul singur si lumea stie asta. Invocarea "pozitivitații" cata vreme TU ai fost acela care ai contribuit la permiarea spernaței prin amuzamentul fața de alții, muzica extrem de superficiala, lipsa de indemn la un minim de cultura (in general), da - pentru mine ascultatorul de radio NU mai exista speranța in Romania pe acea banda de FM!


Branded


Related