Campania “Gustare de terapie” se inspira din viata de zi cu zi a familiei moderne din Romania, in care gustarile cu pate Bucegi creeaza un moment de armonie si relaxare, informeaza un comunicat Creative Brand Communication.
Aceasta contine doua spoturi TV, “Baietii si fetele” si “Imbracatul”, care sunt difuzate alternativ pana la jumatatea lunii martie. In plus, campania este activa in-store, prin POSM-uri in punctele de vanzare.
“Bucegi este un brand care a crescut in timp prin constanta in calitate, inovatie si prin atentia continua la preferintele consumatorilor romani. Acest lucru se traduce prin gustul inconfundabil al pate-ului Bucegi pe placul intregii familii. Intr-o viata cu suisuri si coborasuri, de cele mai multe ori, micile momente petrecute in familie sunt cele care aduc bucurie. Fiind o marca autentic romaneasca, de mult timp alaturi de milioane de consumatori, pate Bucegi isi propune sa inspire prin noua sa campanie publicitara armonie in familie, oferind o felie de bucurie alaturi de cei dragi”, a declarat Lucian Gavril (Group Brand Manager Scandia Food).