Interviu cu Adrian Voicu si Ana Vlad, regizori "Metrobranding"
IQads: Exista viata dupa moarte pentru brandurile romanesti?
Ana Vlad: Asta tine de om…daca crezi ca exista viata dupa moarte exista, daca nu crezi nu exista. Nu stiu daca exista un raspuns foarte clar. Pentru unele exista, care au avut noroc de oameni interesati sa le faca sa mearga in continuare, pentru altele nu.”
Adrian Voicu: Eu cred ca au fost concepute sa fie nemuritoare. Adica noi le-am intalnit cam pe toate, si toate in stare de functionare. Ne-am dat cu “Mobra”, cu bicicleta…deci toate functioneaza. Acuma…ele s-au nascut intr-o perioada destul de nefericita…ca si noi, de fapt si se vad cutumele vietii pe ele. Adica daca stai sa te uiti la design par unice astazi in scimb ele au fost chiar bine copiate din afara. Daca ele apartin unei perioade…sa spun anilor `80, poate in vest, modelele astea, au fost concepute in anii `60. Adica oricum ele din start au fost vintage. Si daca stam sa vorbim despre vintage, odata au inviat atunci la noi in tara, in perioada anilor `80 si e foarte clar ca pot reinvia si in perioada noastra.”