Ogilvy Group Romania opereaza incepand din aceasta luna intr-o noua formula. Red Cell si 141, cele doua companii care la inceputul acestui an au fost preluate de catre Ogilvy Group ca urmare a deciziei WPP de a-si consolida afacerile in tara noastra, s-au integrat fizic sub umbrela Ogilvy intregind serviciile grupului cu noi arii de competenta. Agentiile au fost relocate in sediul Ogilvy Group din Grigore Alexandrescu 86.
Ca urmare a integrarii in Ogilvy Group si respectand decizia internationala de restructurare a retelei Red Cell, compania Red Cell Romania devine incepand cu aceasta luna OgilvyOne Romania.
OgilvyOne este cea mai puternica retea globala de comunicare directa (marketing direct, CRM, digital media). Transformarea Red Cell in OgilvyOne vizeaza completarea abilitatilor grupului Ogilvy in zona acestui domeniu de comunicare si va fi insotita de investitii in adaugarea de noi resurse si in pregatirea profesionala a echipei. Agentia locala va beneficia de un puternic transfer de know how precum si de suportul retelei OgilvyOne.