A dangerous man, a dangerous beer.

E genul de clip care l-ar face pe Chuck Norris sa tremure din strafundul inimii lui de cowboy singuratic si erou neinvins, cuprins de o invidie netarmurita si de un sentiment intens de revolta. Spotul asta e atat de flatant pentru Steven Segal incat ma mir ca nu moare imbatat de propriile aere de autosuficienta. Lipsesc stralucirea dintilor de un alb imaculat in soare si un sarut rapid dar bine plasat pe unul dintre tricepsii perfect antrenati pentru a ucide numai prin incordare. Totul e montat intr-un decor inspirational si extrem de propice pentru unul dintre actele de neinfricare cu care am fost obisnuiti deja de catre protagonistul filmelor de actiune. Stiu ca totul e scenariu, joc de scena, indicatii regizorale. Dar ce discurs, ce om, ce bere!

Mai precis berea Carlton Dry, care, asa cum incearca deloc subtil sa transmita, e bautura momentelor eroice - alaturi pana si de Steven Segal in circumstantele cele mai apasatoare. In mijlocul desertului, ingropat pana la gat in nisip (in cel mai bun caz), prins intr-o groapa cu nisipuri miscatoare (in cel mai rau caz), amenintat de un sarpe care nu poate sa fie decat periculos, incredibilul Steven Segal are timp sa ne faca si un rezumat al autobiografiei sale. S-a luptat cu maestrii in arte martiale si a antrenat mercenari. Probabil tot el a scufundat si Titanicul. Dar, ne intreaba, noi ce-am facut? Nu care cumva am vrea sa impartasim aventurile noastre pe site-ul Carlton Dry (www.carltondry.com.au, 'Legends of the Dry', 21 nov. 2010 - 28 feb 2011) contra ceva publicitate de forma word-of-mouth? Ca doar ne arata o oferta de nerefuzat: sa transforme totul in film, avand ca star pe nimeni altul decat Steven Segal.

Mai tare decat oferta campaniei in sine, ma impresioneaza profesionalismul lui Steven Segal care a inghitit o doza foarte sanatoasa de autoironie fara sa cracneasca. Pentru ca - sa fim seriosi- toata lumea stie ca filmele cu Chuck Norris si Steven Segal sunt rasuflate, expirate si nu mai sunt difuzate decat pe canale de televiziune care au fost lovite rau de criza si nu si-au reactualizat bugetele. Adica, cine mai crede in luptele alea in care oponentii se aruncau in pumnii protagonistilor infailibili si cadeau inconstienti (niciodata morti pentru ca un adevarat erou e intotdeauna si nobil)? Nimeni. Epoca personajelor astora de actiune a apus odata cu sfarsitul anilor '80 in ciuda incapatanarii pline de speranta a catorva din generatia veche. Si-atunci, in deplina cunostinta de cauza, de ce a acceptat Steven Segal sa joace un rol care venea in contra tuturor principiilor pe care si-a construit cariera in trecut? Exista posibilitatea ca recesiunea sa fi ajuns si in SegalLand. Exista si varianta ca toata asta sa fie intr-adevar parte din strategie.

Scopul campaniei e sa trezeasca un numar cat mai mare de reactii din partea publicului. Ca site-ul sa aiba cat mai multe accesari, sa se creeze suficient buzz iar imaginea brandului sa explodeze de la supraexpunere. Nu e nici prima, nici ultima oara cand se incearca un truc de genul asta. Iar in cazul de fata cine altul sa fie mai bun pentru rol decat Steven Segal? Poate doar Chuck Norris. Dar stiti ce spune legenda: cine l-a cunoscut pe Chuck Norris personal n-a trait ca sa povesteasca. In orice caz, in absenta lui Chuck, Steven a facut o treaba mai mult decat satisfacatoare. Iar secventa cu sarpele si replica lui Segal „I'm gonna turn you into a wallet” sunt absolut geniale. Atmosfera dramatica, figura serioasa cand ameninta sarpele ca il transforma in portofel, prim-planul pe ochii patrunzatori au transformat un clip bun intr-un spot savuros.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Luminita Codrescu
acum 13 ani
Nu e nimic genial aici, totul e de un prost gust desavirsit, Trucaje mizerabile, buget redus, mi-e sila:(


Branded


Related