Nu stiu ce fel de reteta secreta au cei de la Vodafone. Poate din cauza ca o fi secreta. Cert e ca, cel putin in aparenta, au reusit sa fenteze fiecare dintre placajele crizei si sunt in continuare prosperi, infloritori si activi. Dovada este tocmai faptul ca posturile TV, Internetul, presa scrisa chiar si posturile radio au fost invadate de reclamele Vodafone pentru diverse servicii. Exista o sansa mare ca atunci cand ii spui unui prieten „Ba, ce-mi place reclama de la Vodafone!” sa te intrebe care dintre ele. Pentru ca acum, nu mai e doar Paul in centrul atentiei. Se mai lupta pentru numarul 1 ca popularitate CRBL (Cerebel) si intreg convoiul de la Nunta de pe varful muntelui. Si, in timp ce Paul si CRBL se mentin tari pe pozitii, nuntasii s-au cam dat la fund pentru a ceda locul noilor vedete de peste noapte - Cristi Chivu si echipa de fotbalisti juniori de la CSM Resita.
Ce NU vreau sa ma fac cand o sa fiu mare
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Cat despre spot-ul cu chivu, eu nu inteleg care a fost logica privind coloana sonora? Cam aduce a manele, no offence pentru genul asta de muzica sau Vodafone!
Shukar collective iti suna cunoscut ? daca nu, inainte sa iti dau cu parerea despre orice, fa un mic research despre materialul prezentat, stimata rodicaelena.
http://ioanaciobotariu.wordpress.com/2011/01/05/relevanta-credibilitatii-chivu-si-internetul-mobil/