Hello, ladies! How are you? Fantastic! Old Spice Guy s-a intors. O veste mai fantastica decat fantasticul insusi. Si nu pentru ca si-a uitat jacheta. Ci pentru un teasing tentant: “Adevarul motiv pentru care m-am intors este ca am facut o campanie cu noi reclame prin care informez oamenii de pe aceasta nebuna marmura albastra pe care o numim Pamant despre cum ei sau barbatul lor pot folosi Old Spice ca sa miroasa la fel de proaspat precum cel mai proaspat loc de pe Pamant”, am inteles intr-un efort de a ma concentra asupra vocii sale barbatesti si nu asupra corpului sau musculos.
Privind adanc in ochii lui adanci, am aflat ca primul din trei spoturi va incepe sa ruleze la televiziunile din SUA incepand cu 7 februarie, dupa weekendul SuperBowl. Asta pentru oamenii obisnuiti, care nu sunt pe un cal. In Ellenobia. Luptand cu monstri. Superfan-ul Old Spice va vedea in avanpremiera si in exclusivitate primul spot pe propriul profil sau feed. Nu va nelinistiti daca voi nu ati aflat asta cand va uitati la spot. E normal.
“Am simtit ca putem construi niste entuziasm in jurul celei mai recente lansari, aratandu-le oamenilor ca il aducem inapoi pe Isaiah [Mustafa] si continuand sa ne rasplatim fanii prin social media”, a spus James Moorhead (Brand Manager Old Spice), citat de MSNBC (http://on.msnbc.com/dEGuRm).
Demonstrand ca e foarte sigur pe masculinitatea sa, Old Spice Guy apare in noul spot intr-o fusta, asa cum vedem aici.
In urma cu un an, campania "The man your man could smell like", realizata tot de agentia Wieden+Kennedy din Portland, a castigat Film Lions Grand Prix la Cannes , un premiu Emmy la categoria "Outstanding Commercial", iar spotul TV a fost desemnat reclama anului de catre Association of Independent Commercial Producers. Mai multe detalii despre succesul lui Old Spice Guy gasim in case-study.