[UPDATE] In urma noilor inscrieri de fan-page-uri ale agentiilor, topul s-a modificat astfel:
3. Grapefruit (http://www.facebook.com/grapefruit.ro) ajunge pe locul al treilea in top, fiind a doua agentie de branding din top 3. Fan-page-ul a fost lansat in septembrie 2010, iar de atunci a strans aproape 1200 de fani. Punctul de atractie al profilului este newsletterul saptamanal The Weekly Wire, ajuns la nr. 474 si postat cu ajutorul Notes-urilor. Acesta contine stiri internationale legate de branding, alaturi de un comentariu scris la inceputul fiecarei editii.
Au un tab special pentru job-uri, dar publica anunturi despre acestea si la Notes. Aleg lunar cate un intern, caruia ii multumesc la sfarsit printr-un feedback scris pe Wall. Fotografii putine, cu diferite proiecte de branding pe care le-au realizat (rebrandingul pentru produsele naturiste Alevia fiind insotit si de un link spre case-study-ul de pe site-ul oficial), cu o editie “The Package Design Book” de la TASCHEN in care apar alte proiecte ale lor, o imagine cu logo-ul Internetics si o fotografie cu Stefan Liute (cofondator, Strategy Director Grapefruit) de la festival.
Comentarii