Coca-Cola light deschide consumatorilor romani universul 3D

Coca-Cola light creeaza un nou trend si lanseaza pe piata romaneasca primul spot promotional cu un decor integral 3D pe categoria de produs bauturi racoritoare. Spotul face parte din campania promotionala "Premiile spun totul despre tine!", decorul virtual creat redand lumea sofisticata, rafinata a consumatorilor Coca-Cola light.

S-a plecat de la o schita desenata. Primul pas a fost crearea decorului, filmarile
facandu-se pe croma. Artistii 3D, veniti tocmai din Franta, au fixat in diferite puncte ale cromei diverse semne - X-uri negre din autocolant sau bile albe din polistiren expandat - spre marea mirare a celor prezenti. In urma acestor filmari in aparenta simple, postproductia urma sa modeleze un decor uimitor, complicat si rafinat.
Cu un casting 100% romanesc, filmarea a durat 30 de ore, in medie 3 ore pentru fiecare cadru. Personajele au fost filmate in cadre separate, integrarea lor facandu-se in softul Inferno, ceea ce a permis creatorilor sa "se joace" cu personajele si cu figuratia. S-au folosit diferite variante de iluminare a cadrului, diferite tipuri de texturi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related