Demonstratii de parkour si super viteza pentru serviciul Instant Pay de la BRD pentru Metrorex

De cand schimb trei mijloace de transport intre cartierul meu ultracetral si Piata Victoriei, am observat ca statiile de metrou sunt punctate destul de des de niste omuleti rosii care escaladeaza zidurile sau care alearga pe ecranele Zoom TV pentru a promova produsul BRD – Instant Pay. Am primit detalii despre ei de la Bianca Dordea (Brand & Communication Director BRD-Groupe Societe Generale) si de la Andreea Carciumaru (Account Manager, ADDV Euro RSCG), din partea echipei care a realizat creatia.

Instant Pay este o solutie de plata contactless pe care o poate utiliza orice comerciant, asa cum foloseste in prezent POS-ul pentru cardul bancar”, a explicat Bianca Dordea. 
Metrorex nu e singurul comerciant partener al proiectului Instant Pay: Pizza Hut, KFC, Tip Top, Inmedio, Yves Rocher au adoptat si ele serviciul. Atunci de ce vedem o campanie de promovare doar la metrou? Diferenta consta in faptul ca, in cazul Metrorex, Instant Pay este atat o solutie de plata, cat si una de acces rapid, Metrorex fiind primul comerciant care a acceptat aceasta tehnologie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related