Buget de 74.000 EUR pentru campanie anti-discriminare la locul de munca realizata de Media Consulta International

Agentia Media Consulta International a realizat creatia, productia si partea de media pentru primul an al campaniei de informare si constientizare “Egalitate la angajare si la locul de munca”, initiata de Universitatea din Bucuresti si cofinantata din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, informeaza un comunicat Media Consulta International. Campania s-a desfasurat in lunile noiembrie si decembrie 2010.

Campania face parte din proiectul “Egalitate la angajare si la locul de munca”, care se desfasoara pe parcursul a doi ani si presupune, pe langa campania publicitara,  si infiintarea unei Platforme de Incluziune Sociala, organizarea unor cursuri de instruire pentru angajatori si angajati, elaborarea de studii si analize de evaluare a situatiei existente, realizarea unui Manual de incluziune sociala destinat companiilor (http://bit.ly/hP0h8G).

Valoarea totala a proiectului este de 7.527.000 RON (1.787.928 EUR la cursul mediu BNR pentru 2010), din care Universitatea Bucuresti a platit 150.540 RON, in calitate de solicitant, restul sumei fiind finantat de Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, a declarat pentru IQads prof.dr. Marian Preda, managerul programului.

Bugetul campaniei publicitare pentru primul an a fost de 312.000 RON (74.111 EUR). Campania contine trei spoturi tv (pentru angajati, angajatori si pentru publicul larg) difuzate in lunile noiembrie si decembrie pe TVR1 si TVR 2 si trei spoturi radio (angajat, angajator, general), machete in presa scrisa, bannere in orasele Bucuresti, Cluj si Iasi, brosuri in limbile romana, romani si maghiara si fluturasi. Sloganul este “Alege competentele, lasa prejudecatile”.

Proiectul isi propune cresterea nivelului de informare si constientizare a fenomenului de discriminare pe piata muncii din Romania, atat in randul angajatorilor, cat si in randul angajatilor.

De asemenea, se doreste schimbarea atitudinii sociale si a stereotipurilor la angajare si la locul de munca in randul opiniei publice.

Implementarea campaniei realizate de Media Consulta International a fost realizata de Voichita Todor (Manager de Proiect) si Mihaela Tutunaru (Media Executive), iar intreaga activitate a fost supervizata de Alina Florescu (Director Media). La realizarea spoturilor au contribuit: Dorian Boguta (Regizor), Dinu Tarnovan (Director de imagine), Bogdan Ionescu (Scenograf).

In luna februarie va fi organizata o noua licitatie pentru difuzarea la TV si radio a spoturilor existente si pentru organizarea evenimentelor anului al doilea al proiectului, etapa ce va avea un buget de 400.000 RON ( 95.014 EUR), informeaza lector.dr. Gabriel Jderu, coordonarul componentei de campanie.

Partenerii Universitatii Bucuresti in acest proiect sunt Grupul de Economie Aplicata (GEA), Universitatea Babes-Bolyai Cluj Napoca, Universitatea Ioan Cuza – Iasi, Fundatia Agentia de Dezvoltare “IMPREUNA” si Blocul National Sindical.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related