Cand am primit invitatia la petrecerea de lansare a unui canal de divertisment adresat femeilor si familiilor lor, ma asteptam la una dintre urmatoarele doua variante: fie va fi o petrecere pentru femei casnice, cu demonstratii de gatit, cu un MC care vorbeste mult si face glumite, cu chestii pentru copii si concursuri, fie va fi o petrecere stil “Sex and the City”, cu spider la intrare, cu vedete, cu dans in stil “strike a pose” si cocktailuri Cosmopolitan. Din fericire, lansarea postului TLC in Romania nu a fost niciuna dintre ele.
Asa cum se intampla de cele mai multe ori pe la evenimente, petrecerea a inceput cu adevarat dupa mai bine de 90 de minute dupa ora scrisa pe invitatie. Asa ca intre timp m-am fatait pe la cele doua etaje de la Sala Dalles, sa vad ce ni s-a pregatit mie si celorlalti invitati. Pe pereti a fost recreat la scara mica un oras, folosind decoruri inspirate din cinematografie. Imagini ale unor zgarie-nori faceau sa para ca, intr-adevar, ai intrat in lumea TLC.
Panourile cu emisiunile “Regele cofetarilor” si "Politistele din Broward County" aratau ca adevarate billboards puse deasupra acestui colaj.
Cum ii sta bine unei doamne, prima oprire a fost la bar, pe care aparea scris Campari de la pahare si bar mat pana la camasile chelnerilor. Campari Orange am tot baut, asa ca am incercat o Vodka Cranberry.
Campari nu era singurul brand invitat la petrecere:
Tot la primul etaj erau doua separeuri, unul dedicat machiajului, iar altul despre gastronomie. O geanta mare cu farduri Maybelline colora prima camera. Putin mai in spate, Nick Barna (make-up artist Maybelline New York) le machia pe norocoasele care prindeau loc pe scaunul din fata lui. M-am intors eu de cateva ori pe acolo, dar nici gand sa prind liber.
Celalalt separeu avea un bufet lung si plin cu mancaruri usoare, o masuta cu doua scaune si un televizor pe care rula o emisiune despre gatit.
Acesta nu era singurul bufet. De fapt, erau cel putin 4. Demersul meu jurnalistic m-a OBLIGAT sa gust cate putin din mai multe platouri. Am incercat ciupercute umplute, sushi, mai multe salatele…
…frigarui de fructe, bruschete, tarte...
....fructe de padure (cu gelatina?) si alte lucruri in miniatura.
La un moment dat am vazut ca se aduna multi oameni in jurul unei mese. Am aflat imediat care era motivul:
Ta-na!!! Nu stiu daca era planificat sau Cristina Voicu (autoarea acestor delicii) a cedat sub presiunile publicului, dar tortul TLC a fost impartit doritorilor. Si da, era la fel de bun precum arata.
Foarte mult mi-a placut concertul Mariei Radu cu band-ul! Au cantat mai multe coveruri dupa melodii precum “Valerie” (Amy Winehouse), “Venus” (Bananarama), “I’m so excited” (The Pointer Sisters), “Have you ever seen the rain” (Creedence Clearwater Revival), “99 luftballons” (Nena), “Walking on sunshine” (Katrina and the Waves), vreo 2 melodii proprii (am recunocut “Dorul”) si au incheiat in forta cu “Proud Mary” (Tina & Ike Turner).
Ada Roseti (Channel Director Discovery Networks) a tinut un discurs scurt-scurt la inceput si apoi a dansat alaturi de organizatori si de invitati.
Acum cred ca vreti sa cititi la mine ceva nice… and easy. Ei bine, la plecare ne asteptau niste pachetele de la Maybelline, esarfe colorate (cu o panglica pe care scria TLC), ciorapi si mai colorati, masti pentru dormit (cu pisicute). Mi-a placut ca erau si doua rafturi de carti de unde erai invitat sa alegi ce-ti place. Ttitluri simplute, nimic prea provocator.
Eu am gasit un volum “Emotionomics” (Dan Hill), iar Toni (de la SMARK) a ales “Istoria snobismului” (Frederic Rouvillois) si “Coco Chanel” (Edmonde Charles-Roux).
Girlie, dar nu suparator. Oare emisiunile TLC vor fi la fel de fun ca petrecerea?