Graffiti BBDO semneaza partea a doua a campaniei "Nu ma ignora", adresata persoanelor fizice

Graffiti BBDO a realizat trei creatii noi pentru cea de-a doua etapa a campaniei de strangere de fonduri de 1.000.000 EUR "Nu ma ignora", potrivit unei informari de presa Free Communication. Initiata in luna decembrie de Asociatia Salveaza Vieti, campania a strans deja 400.000 EUR din donatii de la companii, urmand ca in perioada 15 ianuarie-31 martie sa primeasca restul banilor prin donatii de la persoanele fizice.

Un spot TV, un spot radio si o macheta de presa indeamna persoanele fizice sa trimita SMS-uri in valoare de 2 EUR pentru a strange suma necesara infiintarii primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu din Timisoara.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related