Companiile au directionat 400.000 EUR in prima etapa a campaniei de strangere de fonduri de 1 milion EUR pentru Asociatia Salveaza Vieti

La o luna de la lansarea campaniei de comunicare „Nu ma ignora”, ce insoteste proiectul de strangere de fonduri de 1.000.000 EUR pentru Asociatia Salveaza Vieti, aproximativ 300 de companii au directionat sume de 400.000 EUR pentru infiintarea primului Centru de Excelenta in diagnoza si tratamentul cancerului limfatic din Romania, la Clinica de Oncopediatrie Louis Turcanu din Timisoara, informeaza un comunicat emis de Free Communication.

Suma a fost stransa prin redirectionarea de catre companii a 20% din impozitul pe profitul aferent anului 2010, dar si datorita donatiilor primite de la 80 de persoane fizice. Aceasta este prima etapa a campaniei desfasurate de Asociatia Salveaza Vieti impreuna cu Vodafone si cu agentiile Grafitti BBDO (ATL), Kaleidoscope (online), MEC Romania (media) si Free Communication (PR), care s-au ocupat de partea de comunicare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related