Campanie TV pentru rca-ieftin.ro: "De ce sa platesti mai mult, cand tot aia face?"

Anul trecut, compania PBA (Pintilie Broker de Asigurari) a promovat rca-ieftin.ro, site-ul serviciului pe care il ofera, printr-o campanie de Google AdWords (cumparand primul un link sponsorizat din pagina de rezultate ale cautarii „RCA” pe Google), beneficiind si de o campanie de gherila inca nerevendicata si pe care PBA nu si-o asuma (stickere lipite pe strada, prin Bucuresti, cu mesajul „Nu-ti face RCA inainte sa cauti pe Google”). Aceasta initiativa a fost remarcata la vremea respectiva de blogul colectiv PlanulBe (http://bit.ly/hkXZT8). Referitor la eficienta campaniei, PBA declara ca peste jumatate din totalul de 600.000 de vizitatori unici au venit din Google anul trecut.

Anul acesta, PBA a decis ca este oportuna o campanie TV pentru rca-ieftin.ro: „Raspunsul neaos e asta: pescarul nu pescuieste tot timpul in acelasi loc. Clientii nostri sunt suficient de vigilenti incat sa afle inainte de a-si face RCA-ul unde e cel mai avantajos tarif. De aceea intra pe internet si ne descopera. Insa, mai sunt si foarte multi romani care isi fac asigurarile RCA in necunostinta de cauza. Am presupus ca acestia se uita la si se informeaza de la televizor” a declarat pentru IQads Valentin Radu, Director de Comunicare la PBA.

Timp de o luna de zile (din 30 decembrie – 31 ianuarie), spoturile rca-ieftin.ro apar zilnic pe TVR1, TVR2, Discovery, Nation Geographic, OTV, Etno TV si Dolce sport. De media buying s-a ocupat divizia de media de la Next Advertising. Casa de productie a fost Empire Video Production, iar regizorul Pascal Ilie Virgil.

Creatia celor 3 spoturi TV pentru rca-ieftin.ro a fost realizata intern, de client. Protagonisti sunt Ionut Ciocia, membru al grupului de umor Voua si Fineta Grigorescu. Cei doi joaca rolul unor parteneri de viata care isi prezinta in spoturi, pe rand, unul altuia achizitiile complet inutile de pe net (saci menajeri din matase naturala, borcane de muraturi din cristal de Boemia sau lanturi anti-derapante din argint aurit, calorifer cu ulei de masline extravirgin). Ca raspuns la dezolarea celuilalt, fiecare precizeaza ca au fost ieftine cumparaturile, doar 16 milioane. Tagline-ul incurajeaza, in schimb, deciziile mai putin pripite: “De ce sa platesti mai mult cand tot aia face?...rca-ieftin.ro. Cel mai ieftin RCA din Romania”.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune


Comentarii

Catalin Lascu
acum 13 ani
O campanie...de fapt mai multe... de doi bani dpdv pozitionare, diferentiere, credibilitate. In toate campaniile , o singura idee : "cel mai ieftin RCA din oras". De unde si intrebarea - oare CNA n-ar trebui sa se autosesizeze in legatura cu publicitatea inselatoare?

O diferentiere puternica, in spiritul a ce vrea consumatorul si crescatoare de vanzari, ar putea fi " cel mai ieftin RCA cu cea mai prompta acoperire de daune, rezolvam dosarul in ziua depunerii"...dar cine se incumeta sa ofere asa ceva cand singura oferta reala in acea asigurare e pana la urma siguranta pretului platit ?

Dora Teculescu
acum 13 ani
Nu stiam ca poti sa cumperi primul link sponsorizat...

Citez:

"With the AdWords program, it is not really possible to 'pay for the top position' or any other particular position for that matter. The very short story here is that position (also known as 'rank') is dependent on both 'quality' and the advertiser's Max CPC bid, and, as a consequence a particular position can not be payed for."

Sursa: http://www.google.com/support/forum/p/AdWords/thread?tid=233573c476711ab9&hl=en

Ana Militaru
acum 13 ani
@dowel am reformulat, mersi

@clascu de ce e inselatoare?

"Cautam cele mai bune oferte de asigurare RCA de la toate societatile de asigurari din Romania, le comparam pentru tine si iti livram polita acasa, in aceeasi zi, gratuit sau te asteptam in agentiile noastre din Bucuresti" - asta zice la ei pe site. De ce e greu de crezut ca pot gasi cel mai ieftin RCA?



Branded


Related