AdePlast, producatorul de materiale de constructii pentru finisaje, va colabora cu LinksPR si cu Deloitte in 2011

LinksPR ofera consultanta in comunicare pentru al treilea an consecutiv pentru AdePlast, producatorul de adezivi si mortare uscate, iar Deloitte va realiza procesul de auditare financiara, potrivit unui comunicat LinksPR.

“Focusul comunicarii in acest an se va face pe brandul AdePlast si pe atuurile unor produse speciale”, declara Marcel Barbut (proprietar AdePlast).

Adeplast schimba in 2011 compania de consultanta financiara si audit.
“Anul trecut am inceput procesul de auditare cu alta companie, acesta urmand sa fie continuat in 2011de consultantii de la Deloitte. Ne asteapta un an plin de provocari externe insa, in acelasi timp, trebuie sa demonstram ca soliditatea companiei noastre se bazeaza pe o organizare interna impecabila”, afirma Barbut.
Potrivit comunicatului, cifra de afaceri AdePlast de la sfarsitul anului 2010 a fost de 125.000.000 de RON, in crestere cu 13 procente fata de 2009.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related