Mountain Dew lanseaza brieful pentru competitia internationala MOFILM

Sub sloganul „Extreme meets film”, concursul international MOFILM este deschis anul acesta si participantilor din Romania, prin lansarea brief-ului pentru Mountain Dew. Pana pe 31 ianuarie, realizatorii (amatori) de film pot sa inscrie un spot de brand de 45-120 de secunde despre Mountain Dew si pot castiga marele premiu de 10 000 de dolari si o invitatie la gala de premiere de la Barcelona, informeaza un comunicat Graffiti Public Relations.

Participantii din Romania vor concura cu realizatori de scurtmetraje din mai multe tari, avand un brief comun disponibil pe site-ul www.mountain-dew.ro sau pe site-ul competitiei, www.mofilm.com. Potrivit comunicatului, tema creativa pentru Mountain Dew este in linie cu trasaturile brandului: „aventura si nonconformism intr-o nota aparte”.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related