Povestea unui implant

Jocurile de cuvinte mi s-au parut intotdeauna o treaba de om mare. Trebuie sa ai ceva imaginatie, un vocabular bogat, o buna stapanire a proprietatii termenilor si in definitiv capacitatea de a gasi cuvantul potrivit la locul potrivit. In caz contrar, risti sa devii penibil in conditiile in care, dupa cum sustin persoane mai experimentate ca mine, acestea sunt oricum plasate cel mai jos pe o scara a valorii glumelor. Dar pentru ca tot vorbeam de potriveala, am sa va povestesc cum am descoperit intr-un colt nepotrivit pentru indiscreti, o idee nepotrivita.

Lucrurile se petreceau cam asa: loc strimt, bec chior, bere la bord, sunet de apa care curge. Dupa mai multa orbecaiala in cautarea unui stimul vizual, zaresc o pata rosie, larga, cuprinzatoare cat sa-mi rasfete privirea cu ceva informatii. Asa ca incerc sa descifrez compozitia ce umplea golul dintr-un panou publicitar, caci la asa ceva ma refeream. Imaginea simpla, chiar haioasa as putea spune, mi-a deschis apetitul sa fac un concurs cu mine. Asa ca mi-am pus mintea la contributie incercand sa imi dau seama care este produsul comunicat.
M-am concentrat cateva secunde asupra celor doua caricaturi, destul de simpatice: un barbat in miscare rapida tarand dupa sine o pereche de dinti puternici aflati in prelungirea unui alt personaj, la fel de caricatural prezentat si aflat oarecum in suspensie.

Trecand peste imaginea de genul "Red Bull" a desenului "aerian", rationamentul mi-a fost oarecum la indemana, imaginile ducandu-ma cu gandul la expresia "a musca de fund pe cineva". De aici si doua dintre variante: lansarea revistei "In gura lumii" sau a postului "Radiosant". Mi-am dat seama ca acest lucru ar fi imposibil asa ca am venit cu alte propuneri: o pasta de dinti sau o clinica stomatologica.

Confruntandu-ma cu printul m-am felicitat intrucat aveam dreptate. Era intr-adevar vorba de o clinica unde se fac implanturi dentare. Pro-Implant German Dental Center mai exact. Problema este insa ca modul in care am aflat acest lucru mi-a dat foarte multe batai de cap. Marturisesc ca si acum mai am semne de intrebare referitoare la insemnatatea urmatorului headline "Implantul cuvenit in locul cu venit". (credeti-ma pe cuvant ca nu am tastat din greseala un spatiu in plus). M-am dus in mod ideatic chiar si la DEX convingandu-ma ca "venit" nu inseamna altceva decat castig sau beneficiu. Asa ca am incercat sa ma lamuresc citind textul ad-ului. Din nefericire tot ce am putut afla este ca oferta acestei clinici "de elita" consta in "implantul de tehnologie si experienta stomatologica germane", iar daca dau o fuga pina acolo am sansa de a ma "implanta" in centrul Bucurestiului. Cum nu mi s-a parut o idee destul de buna ca in loc de dinti sa mi se bage pe gat experienta cine stie carui doctor ticnit sau mai rau, niste tehnologie germana, am trecut mai departe la "tratamentul complex si complet la nivel calitativ european". Totul "intr-o atmosfera degajata".

In loc de concluzie, vreau sa multumesc Divinitatii pentru ca inca mai am dinti in gura si implicit nu ma aflu in target. Ca altfel nu stiu cum m-as fi putut descurca cu acest import de tehnologie germana transpusa in glumite romanesti. Poate doar disperarea m-ar fi putut determina sa trec peste amalgamul de informatii reduntante aruncate cu furca intr-un ad construit in jurul cuvintului implant. Pacat de partea vizuala, care te prinde si din care chiar se poate intelege mesajul.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Branded


Related