...La Ad'Or majoritatea agentiilor romanesti au tras mata de coada.
Treizeci de agentii s-au aliniat anul acesta la startul celui mai important festival de publicitate. Doar una a ajuns cu bine la finish, invaluindu-le pe toate celelalte intr-un mare nor de praf. Nu numai ca a castigat pentru a doua oara consecutiv Marele Premiu, dar, de aceasta data, a monopolizat competitia, trecandu-si in palmareas 11 noi premii.
Anul acesta, Leo Burnett a fost un concurent de neinvins.
Campania pentru Muzeul de Istorie Naturala, Grigore Antipa, (constand in 2 clipuri TV: Graffiti si Terasa, 4 printuri publicitare: Cainele, Papusi, Muraturi si Oase si 2 spoturi radio: Gasteropodul si Pachidermul) este o premiera pentru industria publicitara romaneasca, ea a fost menita sa repozitioneze imaginea muzeului indeosebi pe harta mentala a tinerilor. Dintr-o institutie invechita si creata strict in scopuri educationale, muzeul trebuia transformat intr-un loc nou si interesant de petrecere a timpului liber, o alternativa la mijloacele consacrate de distractie. Mesajul "Nu se uita usor" este sustinut de numeroasele expozitii gazduite de Muzeul Antipa, expozitii ce-i dau un aer proaspat si modern.