Agentia de strategie si design de brand Brandient a creat ambalajul pentru un nou sortiment de sampon pentru covoare Biocarpet, destinat locuintelor in care sunt animale de casa, in contextul redesenarii intregii game Biocarpet, informeaza un comunicat de presa Brandient.
Interstar, producatorul gamei de sampoane pentru curatare si intretinere Biocarpet, a contactat Brandient pentru auditarea si innoirea brandului la nivel de identitate si de comunicare cu consumatorii prin ambalaj. Brandient a realizat analiza oportunitatilor de pozitionare pe piata si a redesenat identitatea grafica a ambalajului. Potrivit comunicatului, in redesenarea logo-ului si a etichetei au fost pastrate elementele de recognoscibilitate si memorabilitate pentru a respecta brand equity-ul Biocarpet, dar a fost adaugat un aer modern si intinerit. Pentru audienta feminina a brandului a fost folosita o abordare simplificata, moderna, cu o cromatica vie si atragatoare.
Comentarii
"a realizat analiza oportunitatilor de pozitionare pe piata si a redesenat identitatea grafica a ambalajului". nu vad, sincer ,pozitionarea aleasa in identitatea ambalajului. cred ca nici dvs.
"recognoscibilitate si memorabilitate pentru a respecta brand equity-ul Biocarpet " . va rog, mai usor cu limba de lemn care adauga poleiala de profi. cuvintele acestea nu se folosesc asa. stiti si dvs.
va doresc mai multa atentie in viitor la ce comunicate posteaza angajatii dvs.