The Institute, entitatea de business a Millenium People care organizeaza AdPrint, Internetics, EFFIE, ADOR si ADC*RO lanseaza revista Institute, THE Magazine, cu sprijinul celorlalte unitati de business ale grupului Millenium People: Rusu+Bortun Brand Growers, R+B Cyber Growers, BORTUN•OLTEANU si Millenium Special Events Agency. Strategia de brand, namingul, designul si pregatirea de tipar sunt semnate de agentia Rusu+Bortun Brand Growers.
Conform comunicatului agentiei, Institute, THE “este un titlu premium, care va vorbi despre comunicare intr-un sens larg, nu doar despre marketing, advertising, ci si despre arhitectura, design si arte”. In revista se gasesc materiale de opinie despre arte, advertising, comunicare; interviuri cu oameni de marketing cheie; povesti de succes; studii de caz; analize ale unor fenomene, evenimente, festivaluri din industria de marketing si comunicare. Toate acestea sunt grupate in 3 mari sectiuni: Coffee time, Lunch time, Tea time.
Comentarii
Misto identitatea, si arhitectura de brand imi place, arata chiar bine :P
Multumesc
E simplu, de baza as zice. No offence Ana, faci treaba buna in general. :)
PS: Cand apare mai exact are rost sa intreb? :)