Mirela Angelescu si Theodor Sandu isi iau un an sabatic si pleaca la Marea Caraibilor

Buzz cu Mirela Angelescu (Managing Director, DDB Bucharest, sept. 2008 - 31 dec. 2010) si Theodor Sandu (Creative Director, DDB Bucharest, nov. 2008 - 31 dec. 2010)

Mirela si Teddy isi iau la revedere de la agentia DDB Bucharest. De la 1 ianuarie 2011, indatoririle Mirelei, de Managing Director, vor fi preluate de Angelos Coursoumis (CEO, DDB Bucharest), iar Corina Bacanu (Head of Copy pana in prezent), va prelua functia lui Teddy, de Creative Director al DDB. Iata cum s-au hotarat cei doi sa puna in aplicare planul mai vechi de a calatori prin lume.

IQads: Veti parasi publicitatea de tot, pentru totdeauna sau e vorba doar de un concediu prelungit? 

Teddy Sandu: Sunt prea infestat de acest microb pentru a ma gandi ca as putea renunta la publicitate. Calatoria e doar o pauza pe care ne-o dorim de ceva vreme.

Mirela Angelescu: Si pentru mine publicitatea ramane ceea ce vreau sa fac pe termen lung. Inca ma bucur cand vorbim despre idei, despre campanii, inca ma bucur cand vad campanii frumoase, inca ii invidiez pe cei care le fac. Cat timp bucuria si invidia sunt aici, o sa fiu si eu aici.

IQads: Care sunt motivele pentru care ati luat aceasta decizie si cat a durat sa va hotarati?

Mirela Angelescu: Am fost inspirati de calatoriile noastre si de blogurile de calatorie pe care le citesc avid de mai bine de un an. Ultima vacanta ne-a arata locuri mai putin dezvoltate in care oamenii par mai linistiti si mai fericiti. Si ne-am intrebat "ce-ar fi daca?".

Dar, in acesta primavara, ideea a aparut mai clar, in niste discutii cu prietenii nostri. Am petrecut ceva luni studiind regiuni ale lumii si suprapunandu-le specificul pe ceea ce cautam noi: o zona tropicala sau ecuatoriala, non-urbana, cu oameni calzi si deschisi.

Am plecat cu gandul inspre Est; dar pentru ca am fost acolo in ultimii ani, ne-am gandit ca ar fi interesant sa mai vedem si altceva. Apoi, ne-am uitat la Pacificul de Sud; acolo e complicat si scump sa ajungi dintr-un loc in altul, sunt distante prea mari de acoperit cu avionul.

Tot citind si vazand documentare, ne-am dat seama ca am vrea sa vedem Caraibele. Am combinat asta cu o poveste exaltata despre Tulum, Mexico si am "definitivat" traseul.

IQads: Ati observat oameni de publicitate care nu mai sunt fericiti sa lucreze in publicitate? Daca da, de ce credeti ca nu mai sunt fericiti?

Mirela Angelescu: In meseria asta, bucuria are doua surse mari: odata cand generezi un brief bun si "The Idea", apoi, cand vezi ideile materializate.

Prima bucurie ne-a ramas, asa arata zilele la lucru: ne gandim la oameni, la branduri, generam idei.

Istoria recenta insa ne-a aratat putine idei frumoase materializate. Si asta face din publicitate, pe moment, o lume mai trista.

IQads: Unde o sa calatoriti si ce o sa faceti acolo? V-ati gandit sa scrieti pe Twitter / Facebook / sa va faceti un blog de calatorie sau vreti sa pastrati totul privat?

Teddy Sandu: O sa incepem cu Tulum, un sat de pe Riviera Maya din Yucatan, in Mexico. Apoi vom cobori in Belize si Costa Rica, in iunie ne intalnim in Cuba cu prieteni, iar dupa aceea vom face island hopping in Caraibe. Backpacker style.
Pentru "documentarea" calatoriei, probabil vom posta fotografii pe FB. Ne gandim si la un blog de calatorie, insa nu stim exact cum se va materializa.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Companii

Sectiune


Comentarii

copy raiter
acum 14 ani

destul de convenabil. vacanta placuta



Branded


Related