Ad hunting pe strazile din Austria

Un insight despre publicitate? Direct din gura unui intelept mai mare decat mine "Se schimba”. Si se redirectioneaza spre online, unde-i cald si bine si ieftinache. Clipurile, viralele, teasingurile incep sa fie nelipsite pentru o campanie publicitara. Iar in afara granitelor tarii, aspectul asta pare sa fie acceptat si vehiculat mai repede si mai bine decat in Romania. Outdoor-ul o sa ajunga sa fie extinct. Dar inca nu i-a sosit vremea. De exemplu, outdoor-ul inca exista din plin in uneori-insorita-alteori-innourata Austrie.

Si n-ar trebui sa fie spre surprinderea noastra ca pe alocuri regasim acelasi fel de advertising ca pe meleagurile mioritice. Avem asadar clasicul panou publicitar cu reclama la cel mai iubit post radio din Austria care sustine ca “Viata este un hit” (Leben ist ein Hit). Bun copy, as adauga eu. Un alt panou ne-arata un gen de campanie mai sanatoasa pentru Erste (i.e. B.C.R.-ul neaos) prin care ni se spune ca nu esti niciodata prea batran sau prea tanar ca sa te apuci de pregatiri. ("Fur eine Vorsorge is man nie zu alt und nie zu jung”). Si un iz de traditionalism ne aminteste ca suntem in continuare in Austria unde ne putem bucura de nitel lapte tirolez in expresso-ul de dimineata.("NESCAFE to go-mit bester Tiroler Alpenmilch”). Iar despre Renault Clio ni se spune ca, dupa 20 de ani, este mai frumoasa ca niciodata . Ei, cine ar putea sa reziste in fata unei asemenea replici?

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Branded


Related