Spectatorii fara de spectacol.

- Secretara lu domnu primaaaaaaar? Secretara lu domnu primaaaaaaar? Secretara lu domnu primar!
- Ce vreti, ma?
- Il lasati pe domnu primar sa faca niste chestii misto cu noi prin Bucuresti?
- Ce chestii misto, ma? Are olimpiada. Lasati-l in pace!
- Consilierii lu domnu primaaaaaar? Consilierii lu domnu primar!
- Da, va-rog-frumos-noua-ce-ne-iese?
- Il lasati pe domnu primar sa faca niste chestii misto cu noi prin Bucuresti?
- Ce chestii misto, ma-noua-ce-ne-iese?
- Prietenii lu domnu primaaaaaaaar? Prietenii lu domnu primaaaaaaaar?
- Da, da, noi. Chiar noi.
- Vrem si noi sa facem ceva misto prin oras. Il lasati si pe domnu primar sa vina?
- Poate la voi in oras, bei. Poate la voi…

- Hai frate, ca n-ai cu cine aici. Hai sa ne facem proiectele in alta parte, in alt oras, in alta viata. Undeva unde sa putem face lucruri misto pe strada si prin parcuri si pe unde ne-o mai bubui mintea. Oricum astia n-or sa bage de seama ca ne-am carat. E singura sansa de a mai face niste lucruri misto pentru "consumator". Nu maruntisuri.

Stiu eu niste orase in tara pe unde se mai pot face chestii. Ca pe acolo le mai facem si noi. Aia nu sunt asa de gomosi ca capitalistii nostri nihilisti. Si ii lasam pe astia cu prismele, cuburile, meshurile, bannerele, prelatele, tranziturile, plasmele, steagurile, neobservabilele, nepasarile, neinteresele, neaprobarile lor, sa nu le stricam feng shuiu.

Pentru astia Dambovita e o povara, nu o super jmekerie numai buna de scos untul din ea. Cata carne i-or indesa in frigider lu' Ceasuescu pentru garla asta blestemata pe care le-a lasat-o fix in mijlocul drumului…

In graba, remarc totusi, din aglomeratia asta de banal, fumigena bine executata de gabori carora le-a reusit neconventionala manevra de azvarlire a tichiilor peste gard. Bravo ma, pentru idee si vizbilitate! De ce le-a iesit? Pentru ca au facut-o fara sa ceara voie cuiva.

Cu exceptia unor accidente, de prea putine ori fericite si de cele mai multe ori nefericite chiar de lucratorii in primarie si de companiile de productie publicitara (academicieni, doctori, ingineri in pixuri, actibilde si forexuri), lucrurile spectaculoase se vad prin alte tari. Le putem incerca si noi dincolo de soseaua de centura a imbacsitei metropole.

Si nu va faceti griji ca nu le va vedea "industria". Daca rodul imaginatiei este sexy, o sa vina val vartej si iqads sa-ntrebe ingrijorati de ce e misto publicitatea noastra. Si in loc de scuze o sa le vindem camere foto la intrare si o sa le taiem bilete ca la spectacol.

Cat timp pentru zidul uman care ii imprejumuieste pe diriguitorii Bucurestiului, What’s in it for me-ul individual il bate pe What’s in it for me-ul colectiv, o sa vedem proiectele misto pe net si la televizor asa cum ne uitam pe vremuri la desenele animate de la bulgari.
Word up!

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Marius Petrescu
acum 13 ani
Asa, si ne spuneti si noua despre ce este vorba, c-am pierdut secunde pretioase citind articolul?
Anca Ciornei
acum 13 ani
Cine Doamne iarta-ma v-a spus voua ca va pricepeti la scris?!?...
Miruna Gaman
acum 13 ani
What's in it for me-ul individual il bate pe What's in it for me-ul colectiv.
viorel costea
acum 13 ani
dar eu ma-ntreb cine Doamne iarta-ma ti-a spus tie ca te pricepi la citit?!?...
Alex Arsu
acum 13 ani
secunde pretioase de imprastiat copiii pe tastatura adica



Branded


Related