30 de secunde e mult

Nu mai am rabdare.

Judec filmele dupa regula celor trei click-uri. Unul la inceput, unul la mijloc si unul mai spre final. Daca prind ceva faze tari, ma uit. Daca nu, nu. Oricum, filmele pornesc cu sansa a doua. Nu prea mai am rabdare si ma uit la seriale.

In cluburi si la radio, DJ-ul nu mai are rabdare. Nimeni nu mai lasa o melodie intreaga. Mix. Direct la refren. 20 de secunde. Urmatoarea.

Prietenii de pe Facebook nu mai au rabdare. Cineva scria zilele trecute ca nu s-a uitat la un filmulet care se vroia „viral” ca a vazut ca avea 4 minute. Avea dreptate. Nici nu mai stiu daca i-am dat like, dar mi-a placut. Si pe mine ma demoralizeaza orice filmulet de pe net un pic prea lung. Limita mea e pe la 1 minut si jumatate.

Citesc doar titlurile ziarelor, ca un fel de statusuri de Facebook printate, ma uit la televizor de pe un canal pe altul.

Mail-urile care depasesc trei paragrafe nu sunt ok. Daca ai ceva de zis si nu iti incape in trei paragrafe, suni. Si asta pune presiune si pe editorialul asta. Deja a devenit prea lung.

Nu e neaparat un lucru bun, dar traim pe fast forward.

Ironia e ca, de obicei, toata lumea din publicitate se plange ca nu sunt destule secunde pentru spoturi. „pfaaa...nu incape in 30”. 30 de secunde e mult pentru ce-au de spus multe dintre ele. Daca nu sunt cu adevarat tari, nu mai are nimeni rabdare sa le vada.

Si, ca sa nu par genul care doar arunca o problema asa, pe masa, vin si cu solutia pentru spoturile plictisitoare. Formatul media de 3 secunde. Nou. E imbatabil. Ganditi-va, in 3 secunde oamenii nici nu gasesc telecomanda. Nici n-au timp sa schimbe canalul. Poti sa spui orice si ai atentia lor. Bani bine cheltuiti pe timp de criza. Si, la o adica, poti sa le arunci si in categoria „inovative media”. :)

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Luke Skywalker
acum 14 ani
si cand faci sex la fel patesti? limita ta e pe la 1 minut jumate?
Lucian Niculescu
acum 14 ani
Subscriu opiniei antecomentatorului meu, cred ca de la impotenta si frigiditate se trage acest fast forward in ziua de azi.
Ioana Codreanu
acum 14 ani
eu sunt de parere ca tot acest fast forward e reprezentata de fapt de comoditatea si nerabdarea de care dam dovada
neacsu madalina
acum 14 ani
Va propun sa inserati la detalii si anul aparitiei printului. Sa putem analiza evolutia in timp...ca idee.
Anca Ciornei
acum 14 ani
In ce anume "comoditate si nerabdare"? In incapacitatea de a mai sta cu ochii pe reclame idioate mai mult de citeva secunde???
x y
acum 14 ani

nu mi-ai dat like.. n-a fost timp, ca a intrat urmatorul status :-)



Branded


Related